linki

Budowanie profilu linków do strony

Linki to jeden z podstawowych czynników rankingowych wyszukiwarki Google a na pewno najważniejszy jeżeli chodzi o czynniki off-site. Jak powinien wyglądać profil takich linków i jak można takie linki zdobywać lub tworzyć – poniżej odpowiedzi na te pytania.

Profil linków

Profil linków powinien wyglądać naturalnie. Linki powinny pochodzić z różnych: domen, cms-ó, część może byc z czystych stron html/css, hostingów, IP, dns-ów, część powinna być dofollow część nofollow, część może pochodzić z różnych serwisów internetowych gdzie można w jakiś sposób linka zostawić. Przyrost linków nie może być za duży.

Jak zdobywać i tworzyć linki

Zdobywanie linków

Zdobywanie linków – to przede wszystkim kontakt z właścicielami stron i zaproponowanie współpracy w ramach której ty otrzymasz link do swojej strony. Mogą to być na przykład kooperanci.

Inna możliwością jest zakup linków, na przykład w specjalnych serwisach internetowych.

Budowanie linków

Budować linki możesz

  • na twoich prywatnych blogach i stronach,
  • na darmowych platformach blogowych (np.: blogspot) i serwisach pozwalających bezpłatnie tworzyć strony internetowe (np.: weebly),
  • na forach internetowych – w stopkach lub/ i w treści,
  • na profilach serwisów,
  • w katalogach stron.